Bezoek onze reisboekhandel op de eerste verdieping!

The Game - Reis door de digitale wereld


Nederlands | 18-10-2021 | 120 pages

9789462916043

Hardback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 19,95

  Toevoegen aan winkelmandje
 Product store stocks

   Bestelbaar




Korte beschrijving/Annotatie

Een kaart om te navigeren doorheen de digitale wereld anno 2021.

Tekst achterflap

The Game is een land waarin we elke dag leven, een land waar we naartoe gaan telkens als we onze smartphone gebruiken, een nieuwe app downloaden, of spelen met de PlayStation. Dit is een beeldbewerking voor jonge volwassenen van het essay ‘The Game’ van Alessandro Baricco. Dit boek wil enkele vragen beantwoorden over deze meta-wereld waarin we leven. Hoe was onze wereld vóór het bestaan van The Game? Hoe, wanneer en wie heeft The Game gemaakt? Waarom is het gemaakt? Hoe kunnen we het verkennen? Maar vooral: hoe kunnen we het spelen? KLAAR OM TE VERTREKKEN?

Slogan/Promotie

- Bewerking voor kinderen en jongeren van het internationaal succesvolle essay The Game - Boordevol weetjes over het ontstaan en de geschiedenis van games, het internet, computers en de smartphone - Al in 9 talen vertaald en meer dan 100.000 exemplaren verkocht Een kaart om te navigeren doorheen de digitale wereld anno 2021. Elke dag leven wij in ‘The Game’. We belanden erin telkens waarin we onze smartphone gebruiken, een nieuwe app downloaden, met de PlayStation spelen. Dit boek leert ons meer over deze bijzondere ‘meta-ruimte’ waarin wij leven. Hoe zag onze wereld eruit voor ‘The Game’ bestond? Hoe, wanneer en door wie werd het gemaakt? En waarom? Hoe kunnen we erin op avontuur gaan? En vooral: hoe spelen we het spel op de juiste manier en creëren we er een betere wereld mee?

Inhoudsopgave

Elke dag leven wij in ‘The Game’. We belanden erin telkens waarin we onze smartphone gebruiken, een nieuwe app downloaden, met de PlayStation spelen. Dit boek leert ons meer over deze bijzondere ‘meta-ruimte’ waarin wij leven. Hoe zag onze wereld eruit voor ‘The Game’ bestond? Hoe, wanneer en door wie werd het gemaakt? En waarom? Hoe kunnen we erin op avontuur gaan? En vooral: hoe spelen we het spel op de juiste manier en creëren we er een betere wereld mee?

Details

EAN :9789462916043
Auteur: 
Uitgever :Eenhoorn, Uitgeverij De
Vertaler : Beatrijs Peeters
Verschijningsdatum :  18-10-2021
Formaat :Hardback
Taal :Nederlands
Hoogte :255 mm
Breedte :205 mm
Dikte :25 mm
Gewicht :616 gr
Voorraad : Bestelbaar
Aantal bladzijden :120
Trefwoorden :  game;internet;smartphone;social media