Bezoek onze reisboekhandel op de eerste verdieping!

De bromvliegmethode


Nederlands | 26-10-2023 | 264 pagina's

9789000384990

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 23,99


 Voorraad in de winkel

   Bestelbaar




Tekst achterflap

De opvolger van de bestseller Het bromvliegeffect 

Thuis, op je werk, in de samenleving: de echt taaie problemen draaien altijd om gedrag. Van een ander óf jezelf. Niets blijkt zo moeilijk als ervoor zorgen dat mensen niet alleen iets anders gaan denken, maar ook gaan dóén. Toch is succesvolle gedragsverandering wel degelijk mogelijk! Het draait daarbij altijd om dezelfde zeven stappen. Deze zeven stappen vormen samen De bromvliegmethode: een praktische aanpak die je net zo goed kan toepassen op de wereldproblematiek als op de afwas. Maar zeker ook op je werk.

De bromvliegmethode is het ideale startpunt voor iedereen die de informatie uit de bestseller Het bromvliegeffect zélf wil toepassen en de logische volgende stap voor wie al aan het werk is met gedragsinzichten. Gedragswetenschapper Eva en reclamestrateeg Tim laten zien hoe je het gedrag van iedereen – van collega en vriend tot puber en consument – kan veranderen, zodat jij je doel kan bereiken.

Eva van den Broek is gepromoveerd gedragseconoom en oprichter van Behavioural Insights Nederland. Ze zet gedragskennis in voor beter beleid en geeft regelmatig publiekslezingen.

Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Hij heeft ruim 20 jaar reclame-ervaring en werkte voor veel van de bekendste merken ter wereld.

Over Het bromvliegeffect:
‘Met stip het leukste managementboek dat ik tot nu toe dit jaar heb gelezen! Zo’n boek dat razend interessant is en tegelijkertijd weet te verbazen, irriteren, laat lachen en herkenning oproept.’ Daniëlle de Jonge, Managementboek

Biografie

Eva van den Broek is gepromoveerd gedragseconoom en oprichter van Behavioural Insights Nederland. Ze zet gedragskennis in voor beter beleid en geeft regelmatig publiekslezingen.

Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Hij werkte 20 jaar in de reclamewereld voor de bekendste merken ter wereld, zoals Heineken en IKEA.

Details

EAN :9789000384990
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum
Publicatie datum :  26-10-2023
Uitvoering :Paperback / softback
common.Language :Nederlands
Hoogte :215 mm
Breedte :142 mm
Dikte :25 mm
Gewicht :394 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :264
Reeks :  Het bromvliegeffect
Keywords :  bromvliegeffect;bromvliegmethode;butterfly effect;gedrag;gedragswetenschap;marketing;reclame;vlindereffect